Välkomna att dela sorgen efter Christina ❤️
Gråt inte — livet tar slut en dag
Berätta om mig och minns mig så som jag var:
kärleksfull, omtänksam, hjälpsam, glad och positiv,
med en stark själ och jag har älskat livet !
Tack för att ni bär mig kvar i era hjärtan.
Välkomna att dela sorgen efter Christina ❤️
Gråt inte — livet tar slut en dag
Berätta om mig och minns mig så som jag var:
kärleksfull, omtänksam, hjälpsam, glad och positiv,
med en stark själ och jag har älskat livet !
Tack för att ni bär mig kvar i era hjärtan.
Till minne av vår älskade Mamma & Mormor
Välkomna att dela sorgen efter Christina ❤️
Gråt inte — livet tar slut en dag
Berätta om mig och minns mig så som jag var:
kärleksfull, omtänksam, hjälpsam, glad och positiv,
med en stark själ och jag har älskat livet !
Tack för att ni bär mig kvar i era hjärtan.
Välkomna att dela sorgen efter Christina ❤️
Gråt inte — livet tar slut en dag
Berätta om mig och minns mig så som jag var:
kärleksfull, omtänksam, hjälpsam, glad och positiv,
med en stark själ och jag har älskat livet !
Tack för att ni bär mig kvar i era hjärtan.
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
I julas fick vi en lång och stillsam pratstund på sjukhuset. Jag minns hur jag gick runt på avdelningen och letade efter dig- och där satt du, som en drottning i matsalen. rak i ryggen, "piffad" och alltid lika pratglad. Det blev ett fint samtal om allt mellan himmel och jord, ett sådant man sparar i hjärtat.
Christina,
Vi hann inte träffas så många gånger men på de få tillfällena visade du vilken fin person du var. Ditt vackra arv till världen finns kvar i form av dina barn och barnbarn. Du kan vara stolt vart du än är Christina, för du har levt med värdighet och visat din omgivning vad omtanke och kärlek är. I slutändan är detta det enda som betyder något.
Vila frid. Du kommer alltid att leva i våra hjärtan.
Vår fina Christina.
Du var så god, du var så glad
Du lämnar bara vackra minnen
Så svår är ändå denna dag
Så sorgsna våra sinnen
Men tack för allt vad du oss skänkt
Vi vet du på oss alltid tänkt
tack för våra lyckliga år tillsammans
Christina,
Din nyfikenhet, humor och ärlighet, alltid med glimten i ögat, uppmärksam, allt med mycket värme och alltid så välkomnande. Hur fin du alltid varit med din familj Linda, Devin och Navid. Allt detta kommer jag minnas med dig och ta med mig i livet <3 Du är saknad!
Hej min fina Christina!
Jag är så tacksam ,för att jag fick lära känna dig .
Tacksam över vår fina vänskap.
Minnet av dig kommer jag alltid ha kvar i mitt hjärta .