Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Elina. Jag fick hänga med dina barn ihelgen och det var fantastiskt. Vilket fint jobb ni har gjort, de är så härliga, roliga och harmoniska. Jag var i nuet och kunde njuta av att se hur Otto och Alve fann varandra på riktigt. Efteråt fick jag en känsla av att jag ville berätta det för dig. Det finns så mycket jag vill berätta för dig hela tiden. Saknar dig oändligt. Vilket avtryck du gjorde hos mig️
Tystnaden i telefonen är total, tystnad på instagram, på snapchat, tystnad på sms. Inga roliga filmer längre, kommentarer eller samtalsämnen om livet. Inga konstiga bilder på oss eller fina bilder på våra barn- bilder från vår vardag. Jag scrollar ofta igenom allt vi skickat, fnissar och ska precis till att skicka något roligt till dig, när jag stoppar mig själv. Jag och Alfons har kollat in din viloplats, en jättefin plats. Solen sken och det var varmt när vi var där. Du är så saknad.
Pernilla Johansson, din pappas gamla arbetskamrater på Norrgården. Älskade unge ?❤️ 2025-09-06
Eva Johansson 2025-08-28
Sandra 2025-08-27
Noel 2025-08-27
Kristin & Ida
2025-08-27
Det sägs att minnen bleknar men våra minnen med dig kommer alltid finnas där.
Tänk när vi var små och showade för släkten, när vi var hos er i Arboga på kräftskiva och sov på madrass bredvid din säng. När vi var påskkärringar och gick runt bland husen i stugan. När vi spelade kort och när vi badade nere vid sjön.
Även om du inte är synlig vet vi att du finns där bland oss och vakar, omringad av andra änglar som håller dig kärt uppe i himlen.
Vi kommer för evigt älska och sakna dig.
Tills vi ses igen ?️?
Malin Sandberg2025-08-27Cancerfonden - Älskar du livet
Du är saknad Elina. Din värme, din omsorg och intresse för andra. Ditt finurliga sätt att se på saker och ditt fina sätt i samtalen som vi haft som grannar över en trädgårdshäck eller på gårdens lekpark är fina minnen.
Mina varmaste tankar till Anton, Lowisa och Otto
Som jag saknar dig Elina! Jag tänker på din värme och humor som du visade mig under vår korta tid tillsammans. Och din stora kärlek till din familj. Du är så älskad️❤️
Underbara Elina. Tänker på dig och din familj. Kommer alltid minnas dig med värme och din fantastiska humor. Tack för att jag fått lära känna dig under vår uppväxt ️♥️♥️
Fina Elina, tack för alla härliga stunder tillsammans med dig, för konstiga promenader där jag varit din chaufför, för härliga samtal och många skratt. Tack för alla gånger jag fått hålla din hand och stöttat. Nu äter jag chips så det räcker för oss båda! Kramar