Glömmer aldrig Rolf när jag stegade in till dig och Inger 1980 på er arbetsplats och blev så väl omhändertagen. T a c k !
Nu önskar jag dig en lång skön vila. Vi ses
.
I denna stund tänker jag på dig Inger och din fina familj.
Minns dej med glädje och tacksamhet! Vila i frid!
Älskade morfar önskade att jag kunde spola tillbaka till alla fina minnen vi haft ihop Spanien, Norrland, hemma på julafton, i husbilen, önskade att jag fick träffa dig en sista gång, tänkt på dig hur du mådde hela tiden
Hoppas du har de bra där uppe
Vi ses igen, saknar dig, vila I frid
Älskade morfar.
Jag är för evigt tacksam över att jag fick ha dig som morfar. Vi är så ledsna över att du inte längre finns kvar hos oss, men vi gläds över alla härliga minnen du har gett oss.
Saknar dig.
Och som Hugo (4 år) ️ och Ellie (3år) säger: vi ses uppe i himmelen lite senare ️❤️
Tack för alla fina sångarminnen Rolf!
Så många fina upplevelser vi delat i Örebro Kammarkör med vänskap och körsång!
Kommer alltid att minnas Dig!
Sov i ro.
Marie
I stor tacksamhet bevarar jag alla goda minnen.
Tack Rolf för många år av vänskap. Tänker på allt trevligt vi haft tillsammans..Kommer att minnas dej med glädje.Vila i frid.
Tack för alla oförglömliga körminnen
Tack Rolf för alla trevliga stunder i Spanien och i Arboga. Vila i frid.
Ulla Britt
Tack för alla fina vänskaps- och arbetsår.
En sista hälsning