Tack för din omtänksam.
Tack Bosse för ditt sätt att utbilda oss i elektronikens värld.
En bättre lärare kan man inte tänka sig.
Tack Bosse för alla år jag fick jobba hos dej ock Louise .
Vila i frid ni båda/Ulla?️
Kära pappa nu har har du kämpat klart från alla sjukdomar. Fick träffas i många år och långa fina samtal tillsammans med dig.. Du fick en stor familj i olika generationer som du uppskattade väldigt mycket.
Vila i fred
Ingrid och Jan
Farväl pappa. Du var en riktig kämpe och behöll ditt goda humör ända till slutet. Du saknade din Louise så mycket! Nu förenas ni båda i våra minnen.
Tack för din omtanke om oss och våra barn
Tack för många år av fin granngemenskap. Vila i frid.