Tack för Din och Barbros trogna vänskap under många många år!
Vi kommer att sakna er! Vila i frid!
Vila i Frid
Finaste bästaste Kjell Åke , du kommer va så saknad ! ? Stefan och jag är så tacksamma att vi fick lära känna dig och Barbro . Ni va så härliga . Bästa grannar va ni ! Nu får du sitta och ta de där glaset vin och spela golf med din Barbro . Nu är ni tillsammans igen️❤️. Kram
Vila i frid, Kjell-Åke ?️♥️ Vi bodde grannar i flera år på garvaregränd, där både du och Barbro blev fina vänner till mig och mina barn. Hoppas ni får spela golf tillsammans igen nu ️
Vila i frid Du var en fin granne.
Vila i frid
Vila i Frid
Pappa du somnade stilla när färden var slut, efter ett innehållsrikt liv, nu vilar du ut.
Tonerna tystnar men lever kvar,
i hjärtan, i minnen i kärt förvar.
Med gitarr i famn och golfbag i hand, vandrar du hemåt till Barbros land.
Vila i frid, älskade pappa.
Du är oändligt saknad men alltid med oss.