Saknar dig kusin. Tänker på dig varje dag, dig och din fina familj. Du är saknad. Glad påsk var du nu än befinner dig 🐣
Elina. Jag fick hänga med dina barn ihelgen och det var fantastiskt. Vilket fint jobb ni har gjort, de är så härliga, roliga och harmoniska. Jag var i nuet och kunde njuta av att se hur Otto och Alve fann varandra på riktigt. Efteråt fick jag en känsla av att jag ville berätta det för dig. Det finns så mycket jag vill berätta för dig hela tiden. Saknar dig oändligt. Vilket avtryck du gjorde hos mig️
Tystnaden i telefonen är total, tystnad på instagram, på snapchat, tystnad på sms. Inga roliga filmer längre, kommentarer eller samtalsämnen om livet. Inga konstiga bilder på oss eller fina bilder på våra barn- bilder från vår vardag. Jag scrollar ofta igenom allt vi skickat, fnissar och ska precis till att skicka något roligt till dig, när jag stoppar mig själv. Jag och Alfons har kollat in din viloplats, en jättefin plats. Solen sken och det var varmt när vi var där. Du är så saknad.
Det sägs att minnen bleknar men våra minnen med dig kommer alltid finnas där.
Tänk när vi var små och showade för släkten, när vi var hos er i Arboga på kräftskiva och sov på madrass bredvid din säng. När vi var påskkärringar och gick runt bland husen i stugan. När vi spelade kort och när vi badade nere vid sjön.
Även om du inte är synlig vet vi att du finns där bland oss och vakar, omringad av andra änglar som håller dig kärt uppe i himlen.
Vi kommer för evigt älska och sakna dig.
Tills vi ses igen ?️?
Min fina underbara vän. Som jag kommer sakna dig Elina?
Fin, klok och omtänksam så minns jag dig. Så ofattbart sorgligt Elina. Sov i ro. All omtanke till dina närmaste och andra nära och kära.
Som jag saknar dig Elina! Jag tänker på din värme och humor som du visade mig under vår korta tid tillsammans. Och din stora kärlek till din familj. Du är så älskad️❤️
Underbara Elina. Tänker på dig och din familj. Kommer alltid minnas dig med värme och din fantastiska humor. Tack för att jag fått lära känna dig under vår uppväxt ️♥️♥️
Fina Elina, tack för alla härliga stunder tillsammans med dig, för konstiga promenader där jag varit din chaufför, för härliga samtal och många skratt. Tack för alla gånger jag fått hålla din hand och stöttat. Nu äter jag chips så det räcker för oss båda! Kramar
Mina varmaste tankar till din familj,sova i ro Elina
Vila i frid lilla Elina
Älskade älskade Elina! Du fattas oss.
Glädjen du spred hos alla oss som älskar dig var så stark att den fortfarande lyser genom mörkret vi är i nu.
Jag är oändligt tacksam att ha varit din vän genom livet. Och lika oändligt ledsen att det tog slut här. Vi kommer alltid finnas här för din familj, sakna dig, minnas dig och prata om dig️❤️
Älskade Elina,
ditt ljus kommer alltid leva kvar i oss. Du gav så mycket värme glädje och kärlek till världen, framför allt till dina små.
Ditt skratt, din kärlek, din omtanke och din styrka kommer de alltid att bära med sig. Vi kommer för evigt sakna dig, och vi kommer för evigt prata högt om dig och ständigt titta tillbaka på alla minnen så du alltid lever kvar inuti dina barn och oss, minnena av dig kommer aldrig blekna?️
Älskade fantastiska Elina
Vacker i kropp och själ , Omtänksam , modig och busig. Pillemarisk, klok och kärleksfull. Tårar på min kind. Varför? Livet är så orättvist. Du finns i mina
minnen. Ditt leende och skratt. En ängel för alltid. Den svävar över blomsteräng utan sjukdom och smärta. Nu är du fri .
Tack för att du fann namnet till min minste son. Du är för evigt i mitt hjärta.
Fina älskade Elina, det värsta som vi inte ens har vågat tänka på har hänt. Vad vi saknar dig. Du fyllde rummet med din humor, glädje och omtanke. Du kommer alltid att vara med oss i allt vi gör.
Moster Lotta och morbror Sven
Livet, så himla orättvist. En trio som är bruten, det var ju vi 3 som skulle bli gamla och värre än värst. En med humor värre än den andra. Fullt av kärlek bakom. Du kändes alltid som en syster till mig, en kusin jag alltid hade nära. Har så mycket roliga minnen med dig. Inga ord räcker till, flyg högt Elina, du finns i mitt hjärta för evigt bevarad. ️ Alla tankar och kramar till Anton, barnen och dina nära och kära ️
Vila i frid fina vän, jag och Andrea kommer finnas där för Anton och barnen.
Vila i frid finaste Elina
Så många av mina finaste och roligaste minnen delar vi tillsammans, kommer tänka tillbaka på dom och minnas dig, tills vi ses igen.
Du fattas mig älskade Elina
Elina,älskade vän,ditt skratt som kittlades i magen,för alltid i våra hjärtan
Cecilia Camilla Anna
En sista hälsning
Martin Bergendahl
Du finns i våra minnen och hjärtan♥️
Tack för alla ljusa minnen från barndomsåren i Hamre.
Du är saknad Elina. Din värme, din omsorg och intresse för andra. Ditt finurliga sätt att se på saker och ditt fina sätt i samtalen som vi haft som grannar över en trädgårdshäck eller på gårdens lekpark är fina minnen.
Mina varmaste tankar till Anton, Lowisa och Otto
En sista hälsning från grannarna i Lolyckan.
Tänker på er alla
❤️
Sov i ro
Sov i ro
Varm omtanke till din familj
Kära Elina ❤️
Mitt varmaste deltagande
Tänker på dig och din familj
Varmt deltagande.
Tankarna går till din familj
Fina Elina
Vila i frid❤️
Sov i ro
Sov i ro
Vila i frid
Fina Elina, saknar dig och kommer minnas dig för alltid. Vila i frid.
I det ljusaste minnet bevarad, sov I ro tills vi ses igen.
Du finns i våra hjärtan
Älskade Elina du fattas oss
En hälsning från faster Lisa
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid, finaste Elina
Du finns i våra hjärtan evigt bevarad Elina
En sista hälsning.
Det finns vissa skratt som etsar sig fast i minnet och som aldrig bleknar. Ditt skratt var ett sånt skratt Elina, vi glömmer dig aldrig! Våra tankar går till din familj och dom du höll kär.