vi träffades bara några gånger i Lövsjön men märkte att vi hade ganska liknande syn på samhället som det blivit, vila i fred Göte
Jag minns alla glada skratt och din positva attityd som gjorde våra jobbmöten mycket roligare.
Vila i frid
En sista hälsning
Göte hade alltid så mycket intressant att berätta om platser han besökt och människor han mött.
Vi är glada att vi fick lära känna honom.
Våra tankar går till Britt-Marie och Emily med familj.
Ditt minne lever hos oss
Tänker med värme och glädje på dig.
Mina omtankar är hos er. ?
Tack för mångårig vänskap, i våra minnen lever du kvar.
Göte En vän genom skolan, Hångstad o Gunneruds i Skillingmark och senare Arboga Tekniska, sedan inom jobbet på CVA/FFV . Många minnen o historier blev det. Tack för allt Göte. Vila i frid
Göte har lämnat ett stort tomrum i den närmaste vänkretsen.
Sov i ro Göte ?️
Göte - du fattas oss! Vila i frid.
Han var min bäste vän. Vi hade många gemensamma minnen från den tid vi arbetade på FFV och FMV. Jag lärde känna Göte 1975 då jag började på FFV. Vi jobbade ihop till och från under åren. Under senare tid har vi familjer umgåtts privat. Ätit gott tillsammans och skrattat mycket. Med sin bakgrund från Värmland var han en mycket bra historieberättare. Svårt att ta till sig att han är borta. Du var min bäste vän. Saknaden är stor. Vila i frid.
Sov gott Göte!
Du kommer vara så saknad
Fanny, José och Lola
Blommorna viskar ett sista Tack och farväl
Carina & Owe
Varma hälsningar från
Marion, Tova, Magnus och Pia
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning från grannen och barndomskamraten i Västra Hångstad
Vila i frid
Lennart o Inger
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i ro
En sista hälsning
I ljust minne bevarad.
Ditt minne lever
Ditt minne lever
Vila i frid Göte
Våra tankar går till er Britt-Marie och Emily med familj
Vårt sista farväl
Glömmer aldrig tomten Göte
Ett sista tack och farväl
Sov gott Göte!
Kommer sakna dig hemma på Vretvägen!
Vila i frid