Tack Gullmarie för fin vänslap
Med sorg i hjärtat Gull-Marie Minns ditt glada jag och vår roliga tid på Ica Big Inn Köping Vila i frid
Varje gång jag äter Jitterbugg tänker jag på dig, men dina hembakade var godast! Vila i frid.
Många lockar ville du ha . Och många olika färger
Det var din personlighet färgglad kvinna
Tack för jag fick vara din frisör
Våran färgglada pantertant som ofta kom och bjöd oss på sina magiska gitterbugg.
Vila i frid!
Min knasiga, snälla, roliga farmor! Jag är så tacksam för alla minnen vi delar från min barndom, så mycket roligt vi hittat på. Jag kommer alltid minnas den person du var och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Sov gott. Jag älskar dig️!
Vila i frid min älskade farmor️
Vila i frid kära Mor ️
Tack för åren jag fick känna dig finaste Guldis ️ Nu får du vara tillsammans med mormor igen. Många kramar från mig och barnen️❤️
Finaste faster️❤️Så mycket kul vi har haft. Resan till Egypten är ett kärt minne, många skratt. Din humor kommer för evigt vara saknad av oss alla tre.Barnen sa faster precis som jag och de gillade dig skarpt.. Sov i ro så ses vi på andra sidan?
Jag kommer för alltid minnas dina fantastiska jitterbuggar och hur dina försök till att fuska i yatzy. Vila i frid och utan smärta finaste Gullis
Med ett skratt minns jag dig.tokiga Gull-Marie ?
Sov gott min fina vän.
Tack Gullmarie för allt trevligt vi haft tillsammans️
Sov gott lilla faster!
En sista hälsning till en kär vän.
Tack för alla goda kakor du gav oss och alla roliga stunder vi haft tillsammans❤️
Vila i frid?️
Ingegerd o Stig
Katarina o Göran
Till minne av den mest färgsprakande människa jag känt.
Himlen har nu fått en färgsprakande, sprudlande stjärna!
Fina Gull-Marie, vi minns dig som varm, positiv och påhittig med många järn i elden.
Vi hoppas att du får fortsätta baka dina fantastiska Jitterbuggar där du är nu!
Dom har du infört som en självklar jultradition hos oss <3
STOR VARM KRAM
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid, du är saknad på stan