Vila i frid
I ljust minne bevarat. Vila i frid!
Våra tankar går till dina nära och kära.
/ Jenny, Molla, Emil och Amanda
Sov gott nu älskade pappa. Tills vi ses igen❤️
Sov i ro Åke
Vila i frid Åke. Du kommer att vara saknad
Tack för fin vänskap under åren
Vila i frid
F d grannar
Tack för allt farfar.
För att du visat mig att familj är så mycket mer än de man delar blodsband med. Tacksam att du varit en del av min familj och mitt liv.
Vila i frid❤️
Åke, tack för all vänskap genom åren.
Vi har bott grannar i många år. Vi har suttit i styrelsen tillsammans. Vi har grävt, snickrat, byggt o målat tillsammans. Vi har grillat gott o druckit gott. Nu är den tiden förbi men jag minns den med både värme o glädje
I minnet Du lever
Du finns alltid kvar
I minnet vi ser Dig
precis som du var.
Vila i frid käre Åke
Sov i ro Åke
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning
Än en gång har brödrakedjan tvärt gått av
En broder nu har seglat bort på ensamhetens hav
och alla som har lämnats kvar ska minna att
en broder är en viktig länk uti vår vänskaps skatt
Tänk att alltid finnas kvar som minne hos oss alla
det är en gåva av det slag man kärlek måste kalla
Så ta nu med på himlafärden tankarna från oss
då kommer sanningen såklart att lysa som ett bloss
Tack för vänskapen
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning