Tack för alla våra samtal på telefon och fina minnena tillsammans med min äldsta bror Åke.
Tack Sonja för många givande samtal om resor, opera och annat som gör livet värt att leva. Vila i frid!
Tack Sonja för lång och fin vänskap som vi delat under många år som grannar.
Önskar dig en lång skön vila. Vi ses.
Vila i frid Sonja.
Cecilia och Fredrik med familjer
Vila i frid