Tack för alla fina samtal vi har haft. Du är saknad
Tavk för dom åren jag fick vars fin kontaktperson
Det var alltid så trevligt att besöka dig då du bodde i radhuset. Många glada och trevliga samtal hade vi.
Vila i frid!
Du finns för alltid i våra hjärtan älskade farmor.
Petra, Linda & Tomas med familjer
Du finns i våra hjärtan
Ett sista tack och farväl
Ett sista tack och farväl
En sista hälsning och Tack för all samvaro under lång tid