Vila i frid Rolf. Den bästa klassföreståndaren vi kunde fått på Stureskolan 1989-1992.
Fina glada Rolf, alltid så trevligt att träffa dig på olika sammankomster hos din dotter under åren ❤️
En fin och god granne och fin kompis till min pappa och mamma i många år. Tack för fina minnen
Vila i frid . Så snäll o trevlig lärare. Elev från Sture.
Oroas ej, räds ej i
uppbrottstimman.
En vänlig hand lugnt ordnar
båtens segel,
som för dig bort från kvällens
land till dagens.
Gå utan ängslan ner i
strandens tystnad,
den mjuka stigen genom
skymningsgräset.
– Pär Lagerkvist
Tack för ljusa minnen och fin vänskap under många år!
Tack för fin vänskap genom åren!
Du var vår bästa klassföreståndare i högstadiet på Stureskolan.
Tack för fina minnen från högstadiet, Rolf
Tack, käre svåger och morbror, för allt du gav oss – under stugbyggen och somrar, resor och jular, och all annan samvaro genom åren. '
Vi saknar dig!
Vila i frid!
Vila i frid och tack för ett fint kamratskap.
Sov I ro, kusin.
Så ledsamt.Tänker på dig Maja och den fina familj och liv du och Roffe skapade tillsammans i glädje.Kram till er alla.Sov gott Roffe
Tack för vårt fina liv vi har haft tillsammans,
jag älskar dig för evigt ❣️❣️❣️
Älskade Pappa!
Du har verkligen varit en förebild för mig i hela mitt liv och kommer så även att vara i fortsättningen! Bara man råkade nämna bokhylla i förbifarten så stod det en bokhylla snickrad av dig och på plats dagen efter.
Älskar dig och tack för allt som du gett mig! ❤️
Tack för allt, för att jag kan tälja barkbåtar och smörknivar, för att jag vet var fjärilar heter, för att jag kan åka skridskor, för att jag lärde mig baka bröd, löda, svarva, limma, snickra, berätta historier och massor mer.
Du har varit en stor förebild för oss alla! Tack älskade pappa för allt ❤️❤️❤️
Ett sista tack och farväl !
Tack Rolf för allt roligt vi haft! Du fattas oss. Vila i frid. Kerstin och Nils
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning
Vårt sista farväl
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid