Världens bästa granne ❤️ Hos er kunde man alltid få hjälp när man behövde det. Man kunde bli tröstad när man behövde det. Alla stunder av glädje och skoj. Strömming vi ryckte upp i Bråviken, blåbärsskogen med barnvagnen. Så många minnen…. Och tack för att du var lite av en extra mormor till våra barn när deras mormor bodde så långt borta. Du hade ett stort hjärta.
Sov så gott, Hildur ❤️
Aija med Patrik, Marcus och Emilia
Vila i frid.
En sista hälsning från Anna Maria och Ola med familj.
En sista hälsning