hej min bästa vän. vill önska dig en stort grattis på din födelsedag och hoppas du firar riktigt bra där du är nu och leva livet. vi saknar dig och jag saknar dig riktigt mycket. du är fortfarande den bästa vännen man kunde få. ha det så bra.
Tack för många års vänskap. Du är saknad. Vila i frid vännen.
Du hade ett väldigt stort och varmt hjärta. Månade så om andra men glömde bort Dig själv.
Nu har Du äntligen fått frid, men saknade är enorm.
Vi ses på andra sidan, älskade brorsan.
Största lillasyrran.
Vila i frid, kära morbror
Det är så sorgligt. Kommer alltid minnas våra timslånga samtal i telefon. Du var så snäll. Vila nu brorsan.
Den 11 September skickade du en rock video till mig. Inte visste jag att detta skulle bli det sista Vila i Frid.
Vila i Frid.
Fina du vännen Vila i frid
Tack för allt Brorsan! Vi ses.
Ditt liv blev alltför kort. Sov i ro
Tack för alla fikastunder samtal och skratt
Robert du kunde få en att skratta,kaffe turer på nalles om kvällarna och du drog historier,Vila i frid gamle vän
Du var min barndomsvän. Alltid sjyst mot mig. Vila i frid Robert
Robert "Ruben" Du var alltid snäll kille vi umgicks mycket förr om åren, hade mycket kul . Vila i frid kompis . Stor saknad
Vila i frid
Sov i ro
Tack för alla ljusa minnen