Tack Lars för alltid fint bemötande när jag arbetade
hos er.
Jesus sa: Jag är vägen, sanningen och livet. Den som tror på mig skall leva om han än dör.
Tack Lars för Din vänskap, alla möten och gott samarbete genom åren. Du fattas många! Du är i varmt minne bevarad!
Tack för att vi fick lära känna dig som granne i Magnäs.
Du tänkte på allt o alla.
Tack för allt.Vila i frid.
Tack Lars för alla år och fina minnen vi fått tillsammans. Hela familjen Rolf
Tack Lars för åren med dig. Vila i frid 🌸🌸
Kommer sakna vår retsamma men hjärtliga ton gentemot varandra. Alltid ett skämt. Alltid en kram. Alltid ett leende.
Löftena kunna ej svika , nej det står evigt kvar . Jesus med blodet beseglat allt vad han lovat har. Himmel och jord må brinna, höjder och berg försvinna , men den som tror skall finna. Löftena det står kvar . Ur Segertoner 254 Text Lewi Pethrus. Vet att detta var din favoritsång . Nu har du nått målet ! Vila i frid till uppståndelsens morgon . Tack för fin vänskap .
Vila i frid
2 Tim 4:7-8
Älskade bror, jag saknar dig så mycket
Tack Lars för allt!
Så tacksam för att vi fått ha dig i vår gemenskap.
Du är saknad av oss. Vi ses i himlen! ❤️
Sänder våra varmaste hälsningar till familjen.
Tack Lars för den fina kusin du varit
och de små glimtar vi fått av dig
emellanåt. Vi möts igen !
Vila i frid.
Elsie & Roger Brännström
Tack Lars för alla fina minnen och fina stunder vi har haft
tillsammans med Dej!
Vila i frid!
En sista hälsning från Ekebygolfen, Vila i frid
Tack Lars för din omsorg, nyfikenhet och ärlighet. Vi är så glada att vi fick lära känna dig under vår tid här i Arboga. Du är så saknad!
En sista hälsning. Vila i frid.
Tack för att du alltid "såg" mig och genuint var nyfiken på hur jag hade det. Tack också för din generositet gentemot mor och far. Vila i frid.
Tänker på din familj och anhöriga i denna svåra tid. Tänker även på allt du gjort för så många i ditt företagande och i din församling ❤️
Tack för alla roliga pingismatcher.Vila i frid
Tack för tiden med dig, som vän, pingiskompis och våra företag..
Sov så gott
Vila i frid Lars
En sista hälsning
En sista hälsning, vila i frid
Vila i frid 🕯️
Många kramar från oss till hela familjen ❤️
I varmt minne bevarad
Vila i frid Lars. Tack för din inspiration till att verka i det lokala näringslivet. Jag är säker på att dina närmaste med familj kommer med stolthet att fortsätta förvaltat ditt arv i fortsatta generationer.
Vi saknar dig❤️Varje morgon kom du in till oss. Alltid glad. Men du finns kvar i våra minnen, för alltid. Tjejerna på Håges❤️
Vårt sista farväl
Tack för god gemenskap.
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
Tack Lars för alla år och fina minnen.
Vila i frid
Lars, vi möts på andra sidan❤️
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Tack Lars för alla år och fina minnen. Hela familjen Rolf
Jordens oro viker
För den frid som varar
Vila i frid
Till Lars minne!
Himmelen för mig det är Jesus ,evigheten är där Han är, härligheten finns i Hans närhet ,himmel är att alltid va där.(U Ringbäck) Tack Lars för den fina vänskapen , för alla fina samtal av både yta och djup, högt och lågt. Du fattas oss och kommer att lämna ett stort tomrum efter dig .Vila i frid till uppståndelsens morgon. Från en av dina vänner.
Kära Fredrik och Isabella med familjer .
I sorgen och saknaden vill jag sända mina varmaste tankar till er alla. Må Guds närhet bära er när orden inte räcker till. Hoppet om att en dag mötas igen får ge ljus även i denna mörka tid.. Styrkekramar till er alla.
Vi saknar dig så men du finns för alltid med i våra hjärtan ❤️❤️❤️
Vårt sista farväl
Vila i frid
I ljust minne bevarad
En sista hälsning
Lars vi är tacksamma att vi fick möjlighet att lära känna dig. Trevliga pratstunder, oftast med kaffe och tårta på bordet och sommarfint väder. Vila i frid.
Tack Lars för alla trevliga minnen.
Mona o Dag
En sista hälsning från kamraterna i Arboga Bordtennisklubb.
En sista hälsning från Arboga Rotaryklubb
En sista hälsning