Vila i frid Ulla
Torstens Ulla. Vila i frid.
Tack för allt världens bästa granne.
Sov så gott lilla Ulla. Och tack för alla åren du vaktat garaget och garageplanen.
Livets slut kan ingen hindra. Men vackra minnen kan sorgen lindra .
Sov så gott min fina syjuntekompis
Sov nu gott moster Ulla krama mamma Elsy när du träffar henne uppe bland molnen🥰
Vi som bott i samma Stensäter Ulla…..Vila i frid.
Vila i frid älskade mormor, saknar dig ❤️
Ja, tänk du Ulla att du lyckades lära Mej att man faktiskt kan äta bruna bönor...
Tack för fina barndomsminnen där rakt över vägen...
Sov så gott❤️
Älskade lilla mamma vila i frid.
Saknar dig
En kär vän o granne du finns alltid i mitt hjärta Sov så gott
Torstens Ulla vila i frid 💐
Jag saknar dig Mormor, vila i frid❤️
Tack för ungdomsåren fina Ulla. Nu önskar jag
dig en lång skön vila.. Vi ses.
Sov i ro fina Ulla 🕊️
Vila i frid älskade mor Ulla❤️
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning från Lars Larsson med familj
En sista hälsning
Ett sista tack och farväl
För alltid på en speciell plats i våra hjärtan
För alltid i våra hjärtan
En sista hälsning
En sista hälsning
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen ♥️
En sista hälsning
Sov gott