Tack Bitte för din vänskap under många år
Våren 2015 stod du som så många gånger förr på din balkong, lutad över räcket. Martin fick syn på dig och tog tillfället i akt att säga hur fin du var i håret. Den lilla komplimangen blev början på en elva år lång vänskap, en vänskap vi för alltid kommer att vara djupt tacksamma för.
Vi brukade säga att vi hade ”adopterat” dig – och du blev just det, en självklar del av vår familj. Vår alldeles egna lilla tant, som vi älskade så mycket.
Tack för allt. Vi saknar dig, Bitte.
En sista hälsning