Tack för långvarig kamratskap och fina minnen som vi upplevt tillsammans.
Vila i frid ❤️
En sista hälsning!
Vila i frid Bengt.
Tack för god vänskap
Tack för alla trevliga gemensamma stunder, mestadels i Nyhamn hos Rolf och Kickan.
Må du vila i frid.
Tack Bengt för goda relationer, ett stort nöje att få vara leverantör till dig. Vila i frid 🙏
Fina fina Bengan ♥️😢
Farfar ❤️
Tack för alla de varma, trygga barndomsminnen jag har tillsammans med dig och farmor. De stunderna har en alldeles särskild plats i mitt hjärta.
Jag kommer alltid att minnas när du brukade vara jultomte och ’skulle köpa tidningen’ på julafton, när vi tvättade din bil tillsammans och hur mysigt det var att få krypa upp bredvid dig i din fåtölj och titta på tv. När jag brukade sova över, vaknade du alltid först och började duka fram frukost. Det var jättemysigt att få vakna till ljudet i köket och sedan få lite ensam tid tillsammans med dig innan andra vaknade. Kommer så väl ihåg hur du lärde mig hur man slår av toppen på frukostägget med en kniv, för att sedan äta ägget med sked.
Bär minnena med mig med stor tacksamhet. Du kommer vara djupt saknad. Vila i frid. ❤️
Tack för allt Farfar
Tack för alla fina stunder
En sista hälsning
Vårt sista farväl
Vårt sista farväl
Ingen som lättar bördan för någon annan är onyttig i denna värld.
En sista hälsning
Tack Bengt för alla fina minnen
Vila nu i frid
Tack för alla ljusa minnen